SEPETİM
Sepetiniz Henüz Boş

  • E-mail
  • Şifre
  • Şifremi Unuttum
  • GİRİŞ YAP
  • Üyeliğiniz henüz yok mu?

    YENİ ÜYELİK
ARAMA
  • Ürünlerde
  • Site İçinde
  • Bloglar İçinde
ÜYELİK
 

Çerez Politikası

Size en iyi hizmeti sunabilmek ve reklam çalışmalarında kullanmak amacıyla sayfamızda çerezlerden faydalanıyoruz. Sayfamızı kullanmaya devam ederek çerez kullanımına izin vermiş oluyorsunuz. Çerezler hakkında ayrıntılı bilgiye Çerez Politikamız 'dan ulaşabilirsiniz.

SIKÇA SORULAN SORULAR
Üyelik
Nasıl üye olabilirim?
Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Üye Ol” bağlantısına tıklayıp gerekli bilgileri doldurarak ücretsiz üye olabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üye girişi yapıldıktan sonra tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısından “Üyelik Bilgilerim” linkine tıklayarak kişisel bilgilerinizi görüntüleyebilir, değişiklik yapabilir ve “Bilgilerimi güncelle” şeklinde güncellme yapabilirsiniz.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Hesabım sayfası altında bulunan mesajlarım bölümünden mesaj gönderebilir veya 444 60 44 nolu çağrı merkezimizden bize ulaşıp talebinizi iletebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemizden alışverişinizi tamamlamak için üye olmanız gerekmektedir.
İletişim izinlerimi nasıl değiştirebilirim?
Hesabım sayfası altında bulunan üyelik bllgilerim sekmesinden iletişim izinlerinizi güncelleyebilirsiniz..
Şifremi nasıl güncelleyebilirim?
Hesabım sayfası altında bulunan üyelik bllgilerim sekmesinden şifre değiştirme başlığı ile yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Giriş" bağlantısına tıkladıktan sonra Üye Girişi sayfamızda bulunan "Şifremi Unuttum" bağlantısına tıkladıktan sonra sitemize üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve alt bölümünde göreceğiniz kontrol kodunu ilgili kutucuğa girerek “Gönder” butonuna tıklayınız. Yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir. E-posta adresinize herhangi bir ileti ulaşmaması durumunda Önemsiz posta/Junk mail/Bluk mail kutularınıda lütfen kontrol ediniz.
Ürün
Ürün orijinal mi?
Sitemizde satışa sunulan tüm ürünler orijinaldir.
Ürün garantisi var mı? Garanti süresi ne kadar?
Ürününüz satın alma tarihiniz baz alınarak 2 yıl boyunca garantilidir. Kullanım sonrası yaşanan sorunlarınız ile ilgili faturanız ile birlikte incelemeye gönderebilirsiniz.
Ürünle ilgili herhangi bir arıza durumunda ürünü nereye göndermeliyim?
Kullanım yada teslimat sonrası ürününüz ile ilgili yaşanan arıza ve defolu ürün durumlarında faturanız ile birlikte iade adresimize 2 yıl içerisinde gönderebilirsiniz.
Ürünümü sepetimde neden göremiyorum?
Sitemizde bulunan tüm ürünlerin stokları belli periyotlarda güncellenmektedir. Sepetinizdeki ürün başka bir üye tarafından satın alındığından ve stoğu tükendiğinden sepetinizde bulunmamaktadır.
Sipariş
Sipariş durum ve detayını nereden görüntüleyebilirim?
Sipariş durumunuzu üye girişi yaparak, üyelik menüsü altındaki "Siparişlerim" alanından görüntüleyebilirsiniz
Bilgim olmadan siparişim iptal edilmiş.
Sipariş iptal ve iade durumları mail ve sms bidirimleri ile tarafınıza iletilmektedir. Siparişiniz sipariş tarihinden itibaren 3-6 iş günü içerisinde ürünün temin edilmesi durumunda sevk edilir, temin edilmesi imkansız hale gelmişse bilgilendirme sağlanmaktadır.
Siparişim eksik olarak gönderilmiş.
Siparişinizin içerisinde bulunan ürünler,temin edilmesi imkansız hale gelmiş ise sipariş sevki sonrasında tarafınıza mail ile bilgi verilerek, ücret iadesi yapılmaktadır.
Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.
Siparişinizde bulunan ürünleri, üyeliğinizin altındaki siparişlerim alanından görüntüleyebilir, sipariş detaylarınızı tarafınıza teslim edilen ürünler ile karşılaştıabilirsiniz. Farklı teslim edilen görseli yanlış ürünler ile ilgili iade adresimize ücretsiz olarak iade gönderimi sağlayabilirsiniz.
Ödeme
Banka taksit bilgileri nelerdir?
Anlaşmalı olduğumuz tüm bankalara 2 taksit yapılmaktadır.Anlaşmalı olmadığımız banka kartları ile tek çekim ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Anlaşmalı bankalar Garanti Bankası, Yapı ve kredi bankası, İşbankası, Akbank, Finansbank, Halkbank.
Siparişimi banka kredi kartı puanım ile yapabilir miyim?
Anlaşmalı olduğumuz tüm bankalara ait kredi kartlarının para puanları kullanılabilmektedir. Anlaşmalı bankalar Garanti Bankası, Yapı ve kredi bankası, İşbankası, Akbank, Finansbank, Halkbank.
Debit card/Banka kartı ile alışveriş yapabilir miyim?
Debit card/Banka kartınız internet alışverişlerine açık olması durumuda alışveriş yapabilirsiniz?
Anlaşmalı olduğunuz bankalar hangileridir?
Anlaşmalı olduğumuz bankalar Garanti Bankası, Yapı ve kredi bankası, İşbankası, Akbank, Finansbank, Halkbank.
BKM Express nedir, nasıl ödeme yapabilirim?
BKM Express hızlı ve kolay bir ödeme sistemidir. BKM Express ile internet üzerinden kart bilginizi paylaşmadan alışveriş yapabilir, iPhone ve Android uygulamaları üzerinden ise para gönderebilirsiniz.
Garanti Pay nedir, nasıl ödeme yapabilirim?
Kart bilgilerinizi paylaşmanıza gerek kalmadan güvenli ve kolay ödeme yapmanıza olanak sağlayan ödeme servisimizdir. GarantiPay üzerinden ödeme yapabilmek için BonusFlaş uygulamamızın telefonunuzda yüklü olması gerekmektedir.
Kupon & Kampanyalar
İndirim Kuponu nedir? Nasıl ve nerede uygulanır?
İndirim Kuponu belirli bir kategoriden veya platformdan yapacağınız alışverişlerde kullanabileceğiniz indirimi belirleyen kod uygulama çalışmasıdır. Siparişinizin sepet aşamasında "indirim kodum var" metnini tıklayarak "indirim kodunuzu giriniz" bölümüne kod yazılır ve uygula butonuna tıklanarak indirimin sepette uygulanması sağlanır.
Kupon kodum neden uygulanmıyor?
* Kupon kodunun geçerli olmadığı bir ürün veya kategoride kupon kodu indirimi uygulanmaz.
* Süresi dolmuş olan bir kupon kodu indirimi uygulanmaz.
* Birden fazla indirim kodu aynı siparişte kullanılamaz.
* Markalarımız kupon kodlarını sonlandırma hakkını saklı tutar.
Kampanya koşullarına nasıl ulaşabilirim?
Kampanya koşulları sitemiz ana sayfa üst menüde ana kategori olarak yer almaktadır, bu alan tıklandığında sitemizde bulunan tüm aktif kampanya detaylarına ulaşabilirsiniz.
Kampanyadan yararlanamıyorum?
* Kampanya koşulları dahilinde olmayan bir üründe kampanya indirimi uygulanmayacaktır.
* Kampanya tarih aralığı dışında kampanyadan yararlanılamamaktadır.
* Birden fazla Kampanya aynı üründe geçerli olamayacaktır.
* Markalarımız kampanyaları sonlandırma hakkını hakkını saklı tutar. Kampanyalar seçili ürünler veya tüm ürünler özelinde yapılmaktadır. Seçili ürünler ile hazırlanmış olan kampanyalar ilgili kampanya kategorisinde sergilenmektedir. Site içerisinde bulunan kampanyalar başlığı altında ilgili kampanya kategorisine ve ürünlere ulaşılabilmektedir.
Kargo & Teslimat
Siparişim ne zaman kargoya verilir? Siparişim kargo firması tarafından ne zaman teslim edilir?
Sipariş tarihinden itibaren 3-6 iş gününde kargoya teslimatı yapılmaktadır. Siparişiniz Aras Kargo ile teslim edilmektedir.
Kargo takip numaram ne zaman oluşur ve nasıl ulaşabilirim?
Kargo takip numaranız siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza mail ve sms ile bilgi verildikten hemen sonra oluşmaktadır. Kargo takip numaranıza Üye girişi yaparak "Üyelik" menüsü altındaki siparişlerim sekmesinden ulaşabilirsiniz.
Fatura teslimat/Sipariş Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum
Sipariş fatura ve teslimat adresinizi sipariş verildikten sonra 45 dakika içerisinde değiştirebilirsiniz.
Fatura bilgilerimde değişikliği yapmak istiyorum.
Fatura bilgilerinizdeki değişikliği sipariş verildikten sonra 45 dakika içerisinde yapabilirsiniz.
Kargoya verilmemiş olan siparişimi iptal etmek istiyorum.
Sipariş iptalini sipariş verildikten sonra 45 dakika içerisinde yapabilirsiniz.
Kargo ücretini kim ödüyor?
150 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır, 150 TL ve altı siparişlerde kargo ücreti siparişinize yansıtılmaktadır.
İptal, İade ve Değişim
Siparişimi nasıl ve ne zamana kadar iptal edebilirim?
Siparişinizin onaylanmasından sonra "Hesabım" bağlantısı üzerinden siparişlerinizi görüntüleyebilir, 45 dakika içerisinde iptal talebinde bulunabilirsiniz.
Siparişimi iade ettim, ücret iadem ne zaman yapılır?
İade siparişinize ait ödemeniz, iade gönderdiğiniz tarihten itibaren en fazla 7 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ürünler iade adresimize ulaştığında size e-posta ile bildirim gönderilecektir. Geri ödeme konusunda bilgi almak için 444 60 44 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya uspoloassn.com web sitemizden üye girişi yaparak “hesabım” sayfasında yer alan “mesaj gönder” – “sipariş ile ilgili konular” başlığını kullanabilirsiniz.
Siparişimi iptal ettim, ücret iadem ne zaman yapılır?
Siparişinizin onaylanmasından sonra "Hesabım" bağlantısı üzerinden siparişlerinizi görüntüleyebilir, 45 dakika içerisinde iptal talebinde bulunabilirsiniz. İptal talebi bulunduğunuzda eş zamanlı olarak ücret iadesi için bankaya bilgi gönderilmektedir, tarafımızca gerçekleşen iptal ücret banka tarafında en geç 3 iş günü içerisinde hesabınıza geçmektedir.
İadelerde kargo ücreti ödeyecek miyim?
İade/İnceleme ürünlerinizi aşağıdaki adrese ARAS kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. 
İade adresi; AYDINLI HAZIR GİYİM SANAYİ ve TİC.A.Ş. E-Ticaret Deposu MİMAR SİNAN, ESKİ LONDRA ASFALTI NO:92/1F BÜYÜKÇEKMECE-İSTANBUL 
Ücret iadesini hesabımda göremiyorum.
İade siparişinize ait ödemeniz, iade gönderdiğiniz tarihten itibaren en fazla 7 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ürünler iade adresimize ulaştığında size e-posta ile bildirim gönderilecektir. Geri ödeme konusunda bilgi almak için 444 60 44 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya uspoloassn.com web sitemizden üye girişi yaparak “hesabım” sayfasında yer alan “mesaj gönder” – “sipariş ile ilgili konular” başlığını kullanabilirsiniz.
Ücret iadem taksitle yapılıyor.
İade ettiğiniz ürününüz iade koşullarına uyması durumunda siparişte kullandığınız ödeme methodu kullanılarak geri ödemeniz gerçekleştirilecektir.
Ürün değişimi yapabilir miyim?
Size en yakın mağazamızdan 30 gün içerisinde faturanız ile birlikte değişim yapabilirsiniz. Ürünüz hediye ve faturanız yok ise sadece değişim kartı ile mağazamızdan değişim yapabilirsiniz.İnternet Mağazamız'da değişim yapılmamaktadır. Size en yakın mağazayı bulmak için Mağaza Listesi sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Ürünümü nasıl iade edebilirim?
Üyelik girişi yapılır “hesabım” sayfasından “siparişlerim” bölümüne girilir.
İade işlemleri butonu tıklanır.
İade edilecek ürün adet ve iade sebebi işlenerek “iade et” butonu işaretlenir.
Çıkan uyarı metni, “seçilen ürünleri iade etmek istediğinize emin misiniz” onaylanır.
Çıkan referans numarası kaydedilir.
İade edilecek sipariş kaydedilen referans numarası ile en yakın ARAS KARGO şubesine teslim edilir.