Yardım

İade ve Değişim

Yardım

İade ve Değişim

İade edilecek ürün, irsaliyeli fatura ile arkasında mevcut olan iade formuna iade sebebi doldurularak gönderilmelidir. Faturası gönderilmeyen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.


İade ve Değişim Politikamız



Ürün iade istekleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri esas alınarak esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.



Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren cayma hakkı kapsamında 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiç bir malı reddederek gerekçe göstermeksizin ürünü iade hakkı mevcuttur. Buna rağmen www.cacharel.com.tr ‘den yapılmış olan alışverişlerde 30 güne kadar fatura ibrazı ile kullanılmamış ürünlerde iade konusunda destek olmaktayız.



Size en yakın mağazamızdan faturanız ile birlikte 30 gün içerisinde ürün değişimi yapabilirsiniz. Kampanyalı ürünlerde sadece beden değişimi yapılmaktadır. Kampanya döneminde alınan ürünler için mağazalarımızda ürün fiyat farklılıkları çıkabilmektedir. Değişim yapılacak ürünler arasında sezon farkı bulunuyor ise, bu durum değişim esnasında fiyat farkı ödemenizi gerektirebilir. İade durumunda İnternet Mağazamıza ait iade adresine ürününüzü faturası ve orijinal ambalajı ile göndermeniz gerekmektedir.



Ürünlerinizin orijinal ambalajlarında, etiketli, eksiksiz (aksesuar, kemer vb. parçaları ile) ve kullanılmamış olarak iade edilmesi gereklidir.


İç giyim, yüzme giyim ve çoraplar hijyenik ürün gruplarına dahil olduğu için ilgili kanun ve yönetmelik hükümleri gereği değişim ve iade yapılamamaktadır.



Sipariş ile birlikte gönderilen bir promosyon ya da ücretsiz ürün varsa geri gönderilmelidir.



Mağazalarımızda yapılan alışverişlerde olduğu gibi ürünlere bakmak ve denemek amacıyla ambalajı açabilirsiniz. Ancak iade edilmesi durumunda orijinal ambalajı ile gönderilmesi gerekmektedir.



İade edilecek ürünlerde parfüm, losyon ya da ağır koku ve iz bırakacak bir deodorant olmaması gereklidir.



İade edilecek ürün, irsaliyeli fatura ile arkasında mevcut olan iade formuna iade sebebi doldurularak gönderilmelidir. Faturası gönderilmeyen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.



30 gün içerisinde yapacağınız tüm iadelerde ürünleri firmamıza yollamanızdan doğan kargo ücreti, iade kodu alırken görüntülediğiniz Aras kargo firması aracılığıyla gönderilmesi şartı ile firmamıza aittir. Diğer kargo firmalarından yapılacak iadelerin gönderim ücreti, müşteriye aittir.



İadeniz geçerli olması ve kabul edilebilmesi için sipariş tarihinizden itibaren 30 gün içinde iade etmek istediğiniz ürününüz için “siparişlerim” bölümünden “iade talebi” ekranına giriş sağlamalı, iade edeceğiniz ürünü seçerek ve iade sebebinizi belirterek Aras Kargo iade kaydınızı oluşturmalısınız. İade kaydı sonrasında tarafınıza verilen iade kodu ile kodu alırken görüntülediğiniz Aras Kargo firması şubesine iade kodunuz ile teslim ederek iade talebinizi tamamlayabilirsiniz. İadelerde anlaşmalı kargo firmalarımız ile yapılan tüm gönderiler için kargo ücreti firmamıza aittir. İade kaydı oluşturmadan ve iade kodu ile kargoya teslim edilmeyen iadeler kabul edilmeyecektir.

• İade siparişinize ait ödemeniz, iade gönderdiğiniz ürün depomuza giriş yaptığı tarih itibari ile en fazla 15 iş günü içerisinde yapılacaktır.



İADE İŞLEMLERİ



Faturanız siparişinizde kullandığınız mail adresinize gönderilecektir, Ürünüz hediye ve faturanız yok ise sadece değişim kartı ile mağazamızdan değişim yapabilirsiniz. İade işleminizi ise aşağıdaki adımlara göre ürününüzü iade adresimize göndererek yapabilirsiniz.


Kullanılmamış olan iade etmek istediğiniz ürünü, iade sayfasında belirtilen kargo firması aracılığı ile gönderebilirsiniz. Ürününüz teslim alındığında bir e-posta ile bilgilendirileceksiniz. İade ettiğiniz ürününüz iade koşullarına uyması durumunda siparişte kullandığınız ödeme yöntemi kullanılarak geri ödemeniz gerçekleştirilecektir.


Mağazalarımızdan ürün iadesi alınmamaktadır.


DEĞİŞİM İŞLEMLERİ



Size en yakın mağazamızdan faturanız ile birlikte 30 gün içerisinde değişim yapabilirsiniz. Ürünüz hediye ve faturanız yok ise sadece değişim kartı ile mağazamızdan değişim yapabilirsiniz. İade işleminizi ise aşağıdaki adımlara göre ürününüzü iade adresimize göndererek yapabilirsiniz.


İnternet Mağazamızda değişim yapılmamaktadır.


• Size en yakın mağazayı bulmak için Mağaza Listesi sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.


İNCELEME ÜRÜN İŞLEMLERİ



  Ürün inceleme süresi fatura tarihinden itibaren 2 yıl olup, tüketici kaynaklı

olmadığını düşündüğünüz bir sorunla karşılaşmanız durumunda online mağazamızdan alınmış olan ürün/ürünlerinizi fatura, sipariş numarası ve kullanım sonrası yaşadığınız şikayeti detaylandırarak, incelenip değerlendirilmesi için Aras Kargo ile alıcı ödemeli olarak iade adresimize gönderebilirsiniz.

 

•  Ürün/ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra en geç 21 iş günü içerisinde tamamlanmakta ve tarafınıza bilgi verilmektedir.


•   İnceleme sonucunda üretim kaynaklı bir problemle karşılaşılması durumunda ücret iadeniz 15 iş günü içerisinde yapılacaktır.


•  Kullanıcı kaynaklı bir sorun ile karşılaşılması durumunda ürününüz Aras kargo firması ile sistemde kayıtlı olan adresinize gönderilecektir.


•  Tadilatı uygun ürünler için, ürün tadilat sonrası adresinize sevk edilecektir. Üretim kaynaklı sorun tespit edilmesi halinde ürün imha edilerek ücret iadeniz gerçekleştirecektir. İç giyim, pijama, çorap ve yüzme giyim ürünleri, hijyenik ürün gruplarına dahil olduğu için ilgili kanun ve yönetmelik hükümleri gereği inceleme yapılamamaktadır.



TESLİMAT İŞLEMLERİ



Siparişinizin onaylanmasından sonra “Hesabım” bağlantısı üzerinden siparişlerinizi görüntüleyebilir, durumları hakkında bilgi sahibi olabilir ve kargoya verildikten sonra kargo takibi yapabilirsiniz.


Online olarak sitemizden verilen siparişler sipariş formunda belirtilen zaman içinde periyodik olarak her gün, gün içinde belli saatlerde kontrol edilmektedir.


Siparişler sadece Türkiye sınırları içinde olması gerekir. Yurtdışı kargo hizmetimiz bulunmamaktadır.


İndirim ve promosyon zamanlarında, artan talep nedeniyle teslimatın biraz daha geç gerçekleştirilebileceğini bilmenizi isteriz.


Teslimatlar, sipariş ettiğiniz ürünlerin stokta bulunması ve ödemenizin alınabilmesi halinde yapılabilecektir.