Sıkça Sorulan Sorular

Yardım

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik
Nasıl üye olabilirim?

Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Üye Ol” bağlantısına tıklayıp gerekli bilgileri doldurarak ücretsiz üye olabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye girişi yapıldıktan sonra tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısından “Üyelik Bilgilerim” linkine tıklayarak kişisel bilgilerinizi görüntüleyebilir, değişiklik yapabilir ve “Bilgilerimi güncelle” şeklinde güncellme yapabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım sayfası altında bulunan mesajlarım bölümünden mesaj gönderebilir veya 444 60 44 nolu çağrı merkezimizden bize ulaşıp talebinizi iletebilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Sitemizde üyeliksiz alışveriş yapılabilmektedir. Üye girişi alanında "üye olmadan devam et" seçeneği ile siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

İletişim izinlerimi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım sayfası altında bulunan üyelik bilgilerim sekmesinden iletişim izinlerinizi güncelleyebilirsiniz..

Şifremi nasıl güncelleyebilirim?

Hesabım sayfası altında bulunan üyelik bilgilerim sekmesinden şifre değiştirme başlığı ile yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Giriş" bağlantısına tıkladıktan sonra Üye Girişi sayfamızda bulunan "Şifremi Unuttum" bağlantısına tıkladıktan sonra sitemize üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve alt bölümünde göreceğiniz kontrol kodunu ilgili kutucuğa girerek “Gönder” butonuna tıklayınız. Yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir. E-posta adresinize herhangi bir ileti ulaşmaması durumunda Önemsiz posta/Junk mail/Bluk mail kutularını da lütfen kontrol ediniz.

Ürün
Ürün orijinal mi?

Sitemizde satışa sunulan tüm ürünler orijinaldir.

Ürün garantisi var mı? Garanti süresi ne kadar?

Ürününüz satın alma tarihiniz baz alınarak 2 yıl boyunca garantilidir. Kullanım sonrası yaşanan sorunlarınız ile ilgili incelemeye gönderebilirsiniz.

Ürünle ilgili herhangi bir arıza durumunda ürünü nereye göndermeliyim?

Kullanım ya da teslimat sonrası ürününüz ile ilgili yaşanan arıza ve defolu ürün durumlarında iade adresimize 2 yıl içerisinde gönderebilirsiniz.

Ürünümü sepetimde neden göremiyorum?

Sitemizde bulunan tüm ürünlerin stokları belli periyotlarda güncellenmektedir. Sepetinizdeki ürün başka bir üye tarafından satın alındığından ve stoğu tükendiğinden sepetinizde bulunmamaktadır.

Sipariş
Sipariş durum ve detayını nereden görüntüleyebilirim?

Sipariş durumunuzu üye girişi yaparak, üyelik menüsü altındaki "Siparişlerim" alanından görüntüleyebilirsiniz

Bilgim olmadan siparişim iptal edilmiş.

Sipariş iptal ve iade durumları mail ve sms bildirimleri ile tarafınıza iletilmektedir. Siparişleriniz 1 - 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. (Haftasonu ,yoğun kampanya dönemleri ve resmi tatiller hariçtir.) kargoya verilecektir. Siparişinizin onaylanmasından sonra “Hesabım” bağlantısı üzerinden siparişlerinizi görüntüleyebilir, durumları hakkında bilgi sahibi olabilir ve kargoya verildikten sonra kargo takibi yapabilirsiniz. Temin edilmesi imkansız hale gelmişse bilgilendirme sağlanmaktadır.

Siparişim eksik olarak gönderilmiş.

Siparişinizin içerisinde bulunan ürünler,temin edilmesi imkansız hale gelmiş ise sipariş sevki sonrasında tarafınıza mail ile bilgi verilerek, ücret iadesi yapılmaktadır.

Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.

Siparişinizde bulunan ürünleri, üyeliğinizin altındaki siparişlerim alanından görüntüleyebilir, sipariş detaylarınızı tarafınıza teslim edilen ürünler ile karşılaştırabilirsiniz. Farklı teslim edilen görseli yanlış ürünler ile ilgili iade adresimize ücretsiz olarak iade gönderimi sağlayabilirsiniz.

Fatura / teslimat adresim hatalı ne yapabilirim? Kurumsal /Bireysel seçimi hatalı yaptım ne yapabilirim?

Sistemsel olarak onaylanmış ve faturası kesilmiş bir siparişin e-faturası oluşup muhasebeleşme süreci başlamış olduğundan fatura ve teslimat adreslerinde değişiklik yapılması uygun değildir.
Sipariş aşamasında fatura ve adres bilgilerinizi dikkatlice eklemenizi öneririz.

Ürünümün faturasına nasıl ulaşabilirim?

Ürünün kargo tarafından teslim edildikten sonra faturanı, üyeliğinde yer alan e-mail adresine göndereceğiz. 
Faturana, sipariş detay sayfasında ki fatura no alanında yer alan linkten ulaşabilir, çıktı alabilirsiniz.

Ödeme
Banka taksit bilgileri nelerdir?

Anlaşmalı olduğumuz tüm bankalara 2 taksit yapılmaktadır. Anlaşmalı olmadığımız banka kartları ile tek çekim ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Anlaşmalı bankalar Garanti Bankası, Yapı ve Kredi Bankası, İş Bankası, Finansbank, Halkbank, Ziraat Bankası

Siparişimi banka kredi kartı puanım ile yapabilir miyim?

Online mağazamızda banka kart puanı kullanılmamaktadır.

Debit card/Banka kartı ile alışveriş yapabilir miyim?

Debit card/Banka kartınız internet alışverişlerine açık olması durumunda alışveriş yapabilirsiniz.

Anlaşmalı olduğunuz bankalar hangileridir?

Anlaşmalı olduğumuz bankalar Garanti Bankası, Yapı ve Kredi Bankası, İş Bankası, Finansbank, Halkbank, Ziraat Bankası

Garanti Pay nedir, nasıl ödeme yapabilirim?

Kart bilgilerinizi paylaşmanıza gerek kalmadan güvenli ve kolay ödeme yapmanıza olanak sağlayan ödeme servisidir. GarantiPay üzerinden ödeme yapabilmek için BonusFlaş uygulamasının telefonunuzda yüklü olması gerekmektedir.

Kupon & Kampanyalar
İndirim Kuponu nedir? Nasıl ve nerede uygulanır?

İndirim Kuponu belirli bir kategoriden veya platformdan yapacağınız alışverişlerde kullanabileceğiniz indirimi belirleyen kod uygulama çalışmasıdır. Siparişinizin sepet aşamasında "indirim kodum var" metnini tıklayarak "indirim kodunuzu giriniz" bölümüne kod yazılır ve uygula butonuna tıklanarak indirimin sepette uygulanması sağlanır.

Kupon kodum neden uygulanmıyor?

* Kupon kodunun geçerli olmadığı bir ürün veya kategoride kupon kodu indirimi uygulanmaz.
* Süresi dolmuş olan bir kupon kodu indirimi uygulanmaz.
* Birden fazla indirim kodu aynı siparişte kullanılamaz.
* Markalarımız kupon kodlarını sonlandırma hakkını saklı tutar.

Kampanya koşullarına nasıl ulaşabilirim?

Kampanya koşulları sitemiz ana sayfa üst menüde ana kategori olarak yer almaktadır, bu alan tıklandığında sitemizde bulunan tüm aktif kampanya detaylarına ulaşabilirsiniz.

Kampanyadan yararlanamıyorum?

* Kampanya koşulları dahilinde olmayan bir üründe kampanya indirimi uygulanmayacaktır.
* Kampanya tarih aralığı dışında kampanyadan yararlanılamamaktadır.
* Birden fazla Kampanya aynı üründe geçerli olamayacaktır.
* Markalarımız kampanyaları sonlandırma hakkını saklı tutar. Kampanyalar seçili ürünler veya tüm ürünler özelinde yapılmaktadır. Seçili ürünler ile hazırlanmış olan kampanyalar ilgili kampanya kategorisinde sergilenmektedir. Site içerisinde bulunan kampanyalar başlığı altında ilgili kampanya kategorisine ve ürünlere ulaşılabilmektedir.

Kargo & Teslimat
Siparişim ne zaman kargoya verilir? Siparişim kargo firması tarafından ne zaman teslim edilir?

Sipariş iptal ve iade durumları mail ve sms bildirimleri ile tarafınıza iletilmektedir. Siparişleriniz 1 - 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.(Haftasonu ,yoğun kampanaya dönemleri ve resmi tatiller hariçtir. Siparişinizin onaylanmasından sonra “Hesabım” bağlantısı üzerinden siparişlerinizi görüntüleyebilir, durumları hakkında bilgi sahibi olabilir ve kargoya verildikten sonra kargo takibi yapabilirsiniz.


Kargo firması, mobil alan dışında kalan paket teslimatları için haftanın belirli günlerinde teslimat yapmaktadır. Detaylı bilgi için kargo takip numaranız üzerinden kargo firması ile iletişime geçebilirsiniz.

Kargo takip numaram ne zaman oluşur ve nasıl ulaşabilirim?

Kargo takip numaranız siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza mail ve sms ile bilgi verildikten hemen sonra oluşmaktadır. Kargo takip numaranıza Üye girişi yaparak "Üyelik" menüsü altındaki siparişlerim sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Kargo ücretini kim ödüyor?
Tüm alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
Kargoya verilmiş/verilmemiş siparişime hediye paketi eklemek istiyorum.

Sistemsel olarak onaylanmış bir sipariş için yeniden bir hediye paketi eklenmesi teknik olarak mümkün değildir.

İptal, İade ve Değişim
Siparişimi nasıl ve ne zamana kadar iptal edebilirim?

Siparişlerim sayfasından, siparişin verildiği ilk 45 dakika içerisinde iptal edilebilir.



Siparişimi iade ettim, ücret iadem ne zaman yapılır?

İade siparişinize ait ödemeniz, iade gönderdiğiniz tarihten itibaren en fazla 15 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ürünler iade adresimize ulaştığında size e-posta ile bildirim gönderilecektir. Geri ödeme konusunda bilgi almak için 444 60 44 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya www.cacharel.com.tr web sitemizden üye girişi yaparak “hesabım” sayfasında yer alan “mesaj gönder” – “sipariş ile ilgili konular” başlığını kullanabilirsiniz.

Ücret iadesini hesabımda göremiyorum.

İade siparişinize ait ödemeniz, iade gönderdiğiniz tarihten itibaren en fazla 15 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ürünler iade adresimize ulaştığında size e-posta ile bildirim gönderilecektir. Geri ödeme konusunda bilgi almak için 444 60 44 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya www.cacharel.com.tr web sitemizden üye girişi yaparak “hesabım” sayfasında yer alan “mesaj gönder” – “sipariş ile ilgili konular” başlığını kullanabilirsiniz.

İadelerin kargo ücretini ödeyecek miyim ?

İade/İnceleme ürünlerinizi iade kodunuzu belirterek Aras Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.


Ücret iadem taksitle yapılıyor.

İade ettiğiniz ürününüz iade koşullarına uyması durumunda siparişte kullandığınız ödeme metodu kullanılarak geri ödemeniz gerçekleştirilecektir.

Ürün değişimi yapabilir miyim?

Size en yakın mağazamızdan 30 gün içerisinde faturanız ile birlikte değişim yapabilirsiniz. Ürününüz hediye ve faturanız yok ise sadece değişim kartı ile mağazamızdan değişim yapabilirsiniz. İnternet Mağazamızda değişim yapılmamaktadır. Size en yakın mağazayı bulmak için Mağaza Listesi sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.


İç giyim, yüzme & plaj giyim, çorap ve parfümler hijyenik ürün gruplarına dahil olduğu için ilgili kanun ve yönetmelik gereği değişim ve iade yapılamamaktadır.

Ürünümü nasıl iade edebilirim?

Üyelik girişi yapılır “hesabım” sayfasından “siparişlerim” bölümüne girilir.

İade işlemleri butonu tıklanır.

İade edilecek ürün adet ve iade sebebi işlenerek “iade et” butonu işaretlenir.

Çıkan uyarı metni, “seçilen ürünleri iade etmek istediğinize emin misiniz” onaylanır.

Çıkan referans numarası kaydedilir.

İade edilecek sipariş kaydedilen referans numarası ile en yakın Aras Kargo şubesine teslim edilir.

İade kaydı oluşturmadan ve iade kodu ile kargoya teslim edilmeyen iadeler kabul edilmeyecektir.


İç giyim, yüzme & plaj giyim, çorap ve parfümler hijyenik ürün gruplarına dahil olduğu için ilgili kanun ve yönetmelik gereği değişim ve iade yapılamamaktadır.